Julia Westerberg

12 månader, ett år

Publicerad 2013-10-02 07:05:00 i Allmänt,

Idag är det exakt ett år sen jag mötte min livs största kärlek. å de sög
Känns helt otroligt att vi hållit ihop igenom allt, gott som ont. usch
Idag är det exakt ett år sen jag satt på efterflexen, och du satt och spelade LoL tills du sedan mötte mig utanför sporthallen. Idag är det ett år sen jag delade min första kyss med dig, och det känns så underbart att det är vi två även nu. fast du ljög du hade egentligen rökt på
Idag är det inte bara 1 år, utan det är början på ett nytt. Vi ska lämna allt dåligt bakom oss, och ta med oss det bättre. dvs att du va otrogen bla Och göra det  kommande året bättre, mycket bättre än detta. Ingen mer skit, bara ren kärlek. vilket sög
Jag älskar dig genom allt, min fina. nej  Jag kommer stå vid din sida vad som än händer, jag kommer aldrig lämna dig. ye sure liar Du är perfekt och du betyder allt för mig. du e inte najs 12 månader, jag är så sjukt lycklig med dig. Jag älskar dig min prins. jag va inte lycklig❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela