Julia Westerberg

En snabbis!

Publicerad 2013-10-01 21:24:28 i Allmänt,

Hallo, jag kom hem från skolan ca halv sex, slängde i mig en skål med fil och flingor, sen åkte jag iväg till gårn med min älskade moppe. Glömde dock vantar, så mina händer var laaaagomt förfrusna när jag kom dit, likaså när jag kom hem.
Hängde runt där med lite folk, åt kladdkakemuffins, lyssnade på musik och snacka osv.
Åkte hem vid ungefär halv nio då en pinsam sak hände, men det är inget jag skriver här ivarjefall 😉

Nu har jag precis duschat och hoppat i sängen. Onsdag imorgon, absolut värsta dagen, men det gör inget, för det är ju ett år med pojken min imorgon som jag nämnde förut.
Bjuden på en sunkig bild innan jag säger godnatt!
Goodnight lovers 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela