Julia Westerberg

I will not fight for you this time

Publicerad 2013-10-19 08:35:00 i Allmänt,

Häej. Sket i Tuppenz igår och gled runt i Pontus epa, haha stackarn som inte har kort. Fyfan, första gången jag kör bil vafan typ? Ut i rödlysen, stopplikt, bilar här och där. Shit, men nu kan jag iaf!
Soppatorsk fick vi också men som tur är fick vi hjälp av 2 andra epor, grym ni är som hjälpte oss! Sen hängde vi faktiskt på dom och åkte runt i stan, var på Max och blablabla. Åkte hem runt 2, höll fan på att somna.. Kul kväll iallafall, så jävla roligt att köra!
 
Klockan är snart 9, jag ligger i sängen och halvsover, väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan göra iordning mig. 11:37 går tåget från stationen där jag bor. Till Gävle ska jag, som ni vet. 
Ska framför allt köpa en jacka, väska, skor, sport-bh och löpartights/träningstights. Idrottskor har jag faktiskt redan beställt hem! Blev ett par Nike Air Max 2013. Sjukt sköna skor, och den här modellen är snyggare än den förra iallafall.


AGHAHAAH EPALIRARE ;) <3333 ppyss på  nig sj dö
 
Awesome! :)
Sen ska jag även köpa lite småsaker, nån tröja, parfym!! Är helt slut på parfym överallt i huset så det är ett måste. Annars vill ju ingen lukta på mig ;) haha skoja bara. En ansiktskräm och en foundation ska jag också försöka få med mig hem. Och kanske en till jacka.. Hehe vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela