Julia Westerberg

Knepig torsdag

Publicerad 2013-10-03 18:23:42 i Allmänt,

Tog moppen, var påväg till skolan, men så helt plötsligt hoppade en kille framför moppen, så jag krockade med honom och voltade ner i diket. Kopplingsspännaren, hastighetsmätarvajern, bromshandtaget och framstänkan gick av..
Har iallafall köpt ny kedja, som underbara och bästa Wiktor hjälpte mig att sätta på, så det var sjukt bra.
Efter det åkte jag till Luva och beställde hem de saker som gått sönder på moppen.. Får hem dom i början på nästa vecka. Så då får Wiktor hjälpa mig igen.

Just nu sitter jag hos Williams mamma och pratar om lite saker osv. Pappa och mamma ska hämta mig sen tror jag.
Har ont i knät och i armen, fortfarande lite skakis men annars är det bra. Kan köra moppe och gå osv.
Ska till skolan imorgon också så det är ju lugnt. Sen är det äntligen helg, och då får man se vad jag hittar på.
Men nu ska jag prata vidare med världens bästa svärfamilj. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela